غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

نهاده دامداران عشایری و روستایی را با ارز دولتی تامین می کنیم

رئیس سازمان امور عشایر ایران:

با دستور وزیر محترم جهاد کشاورزی در ماه های پیش رو همچنان نهاده مورد نیاز دامداران عشایری و روستایی را با ارز دولتی تامین می کنیم.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان امور عشاير ايران، رئيس سازمان امور عشاير ايران به عنوان نماينده ويژه وزير جهاد کشاورزي براي نظارت بر مردمي سازي يارانه کالاهاي اساسي به استان گلستان سفر کرد.

عباس پاسي زاده در گرگان در گفتگو با خبرنگار صداوسيما با اشاره به اعلام مردم سازي يارانه هاي کالاهاي اساسي توسط رئيس جمهور محترم در شب گذشته، اظهار داشت: خوشبختانه تدابير بسيار خوبي در وزارت جهاد کشاورزي در ابعاد مختلف براي تامين کالاهاي اساسي و نهاده هاي دامي صورت گرفته است.

وي افزود: با وجود اينکه هدفمندي در کالاهاي اساسي در حال اجرا است اما با دستور وزير محترم جهاد کشاورزي همچنان در ماه هاي پيش رو نهاده دامي مورد نياز دامداران عشايري و روستايي را با ارز دولتي تقديم توليدکنندگان عزير خواهيم کرد.

پاپي زاده گفت: در موضوع هدفمندسازي يارانه ها با برنامه ريزي خوبي که در وزارت جهاد کشاورزي و سازمان امور عشاير شده و تاکيد مقام عالي وزارت در خصوص تامين نهاده دامي مورد نياز عشاير، با وجود آغاز مردمي سازي يارانه هاي کالاهاي اساسي اما همچنان در ماه هاي آتي نهاده مورد نياز عشاير را با ارز دولتي و با همان قيمت قبلي تامين خواهيم کرد.

رئيس سازمان امور عشاير ايران بيان داشت: عشاير کشور با توليد 25 درصد گوشت قرمز و 35 درصد صنايع دستي کشور يکي از جوامع موثر در توليد و بهره وري در کشور هستند و حمايت هاي خيلي خوبي در سال هاي گذشته تاکنون از جامعه عشايري شده است.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر