اخبار و تازه ها

برگزاری اولین کارگروه روسای مناطق منتخب سازمان های جهاد کشاورزی استان ها در راستای تحقق شعار سال

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از برگزاری اولین کارگروه روسای مناطق منتخب سازمان های جهاد کشاورزی استان ها در راستای تحقق شعار سال خبر داد.

اهتمام بانک کشاورزی در حمایت از زنجیره‌های تامین؛ با ارائه پلتفرم‌ها و ابزارهای مالی تعهدی

بانک کشاورزی در راستای تحقق سیاست‌های مهار تورم، کنترل نقدینگی و حمایت از تولید در دولت سیزدهم؛ با طراحی و ایجاد پلتفرم‌های «مدیریت مالی زنجیره تامین» در اکوسیستم کشاورزی، قدم‌های ارزشمندی را برای تسهیل استفاده از «ابزارهای تامین مالی زنجیره‌ای» و اقبال فعالان بخش کشاورزی نسبت به «کشاورزی قراردادی» برداشته است.

کارخانه تولید خوراک دام عشایر افتتاح شد/ تعاونی‌های عشایری وارد چرخه تولید نهاده می‌شوند

وزیر جهادکشاورزی تقویت تشکل‌ها، به ویژه؛ تعاونی‌های عشایری را اولویت وزارت جهادکشاورزی اعلام کرد و بر حضور فعال تشکل‌ها‌ی عشایری در زنجیره تولید نهاده تاکید کرد.

افزایش قیمت گوشت قرمز تکذیب شد/ دولت تصمیمی بر افزایش نرخ ارز نیمایی برای کالاهای اساسی ندارد

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی هر گونه افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار را در هفته های آینده تکذیب و اعلام کرد: دولت تصمیمی بر افزایش نرخ ارز نیمایی و یارانه برای واردات کالاهای اساسی کشاورزی ندارد.

پیام وزیر جهادکشاورزی به مناسبت نوروز ۱۴۰۳/ سرمایه مردمی و تولید داخل رمز عبور از موانع اقتصادی

وزیر جهادکشاورزی سال جدید را شروعی دوباره بر پیگیری اهداف سند امنیت غذایی با مشارکت مردم دانست و بر تداوم توفیقات و اصلاح کاستی‌ها برای رسیدن به امنیت غذایی پایدار با تکیه مطلق بر توان تولید داخل تاکید کرد.