غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

تخصیص تسهیلات برای اشتغال پایدار بانوان عشایر

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

تسهیلات لازم برای بهتر شدن شرایط زندگی و اشتغال بانوان عشایر در دستور کار قرار دارد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به وجود برخی مشکلات در مسیر درآمدزایی و اشتغال پایدار بانوان عشایر گفت: تسهیلات لازم برای بهتر شدن شرایط زندگی و اشتغال بانوان عشایر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق عشایری به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی،انسیه خزعلی ظهر جمعه در دیدار با بانوان عشایر منطقه سیلوانای ارومیه پای صحبت و درد و دل بانوان عشایرنشین این منطقه نشست و از توانمندی‌ها و دستاورد‌های بانوان عشایر بازدید کرد.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در مسیر درآمدزایی و اشتغال پایدار بانوان عشایر استان گفت: پیگیر رفع مشکلات این قشر زحمتکش خواهیم بود.

خزعلی خاطرنشان کرد: تسهیلات لازم برای بهتر شدن شرایط زندگی و اشتغال بانوان عشایر را در دستور کار قرار می‌دهیم تا مشکلات این قشر از زنان رفع شود.

وی اضافه کرد: کمبود نیازهای دارویی و درمانی، نامساعد بودن راه‌های ارتباطی با شهرهای اطراف، نبود امکانات و اعتبارات لازم جهت فروش محصولات تولیدی از جمله مشکلاتی بود که در این دیدار مطرح شد که البته در این خصوص پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به مشکلات بانوان عشایر گفت: تامین امکانات بهداشتی و درمانی، آب آشامیدنی، امکانات استفاده از انرژى‌هاى نو، حمام‌هاى خورشیدى، موضوع آموزش و پرورش و فراهم شدن امکان ادامه تحصیل و تامین امکانات آموزشی بویژه توسعه زیرساخت‌ها و تامین رایگان تجهیزات سخت‌افزارى آموزش مجازى، بازسازی و مرمت ایل‌راه‌ها، تامین منابع مالى توسعه صنایع دستى و ایجاد کارگاه‌های کوچک‌مقیاس، تامین امکانات و اعتبارات لازم جهت فروش محصولات تولیدی جهت بهبود شرایط زندگی خانوادگی از مواردی است که برای رفع مشکلات بانوان عشایر باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر