غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

پنجمین نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری 12 تا 18 مهر در تهران برگزار می شود

سرپرست سازمان امور عشایر ایران از برگزاری پنجمین رویداد نمایشگاهی توانمندی های روستایی و عشایری برای عرضه تولیدات عشایر و روستاییان از 12 تا 18 مهرماه در مصلای تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق عشایری به نقل از روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران، نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری "روز ملی روستا و عشایر" با حضور سرپرست سازمان امور عشایر ایران و اعضای ستاد برگزاری پنچمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر سازمان در سالن کوچ برگزار شد.

سرپرست سازمان امور عشایر ایران در این نشست با تاکید بر هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های روز ملی روستا و عشایر، اظهار داشت: باید به مناسبت این روز ملی به شکل ها و روش های جدید موضوع عشایر را در کشور مطرح کنیم.

سیاوش احمدی میرقائد افزود: هیچ روزی مهمتر از 15 مهرماه برای عشایر نیست بنابراین باید هم در ستاد و هم در استانها با قوت و اجرای برنامه های مختلف این روز را گرامی بداریم.

وی تاکید کرد: هر سال برنامه های روز ملی روستا و عشایر باید پر رنگ تر از سال قبل برگزار شود به گونه ای که عشایر احساس کنند این روز، روز آنها است و با روزهای دیگر سال تفاوت دارد.

15 مهرماه به عنوان "روز ملی روستا و عشایر" در تقویم کشور ثبت شده است. برای نکوداشت این روز، برنامه های مختلفی با همکاری مشترک معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و سازمان امور عشایر ایران و سایر دستگاه های مرتبط برگزار می شود.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر