غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

۷٠ دستگاه در قبال عشایر مسئولیت دارند و باید وارد میدان شوند

سرپرست سازمان امور عشایر ایران با تاکید براینکه جامعه عشایری نیاز به حمایت دارند، گفت:

بیش از ۷٠دستگاه در قبال عشایر مسئولیت دارند و باید برای رفع مشکلات این قشر وارد میدان شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق عشایری به نقل از روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران، شورای عشایر فارس با حضور سرپرست سازمان عشایر ایران، استاندار فارس، شورای عشایری فارس با حضور سرپرست سازمان امور عشایر ایران، استاندار و نمایندگان مردم فارس در مجلس، مسئولین دستگاه های اجرایی و معتمدین و نمایندگانی از عشایر استان در سالن جلسات استانداری فارس در شیراز برگزار شد.

سرپرست سازمان امور عشایر ایران در این نشست اظهار داشت: دستور راه‌اندازی ۳۸٠ خانه بهداشت در مناطق عشایری توسط دولت صادر شده و همچنین قرار است ۲۲٠هزار پنل خورشیدی نیز توسط وزارت نیرو در اختیار عشایر قرار بگیرد.

سیاوش احمدی میرقائد با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم و مجلس برای احقاق حقوق عشایر، اظهار داشت: اعتبارات مصوب حوزه عشایری در دوسال اخیر نسبت به دوسال قبل از آن ۲٠برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه درخواستی مبنی بر توجه ویژه به جامعه عشایری در بودجه سال ۱۴٠۳ که دردست بررسی است، ارائه داده­ایم، اظهار امیدواری کرد با اختصاص و تخصیص اعتبارات ویژه در حوزه عشایر، شاهد ارتقای شاخص های توسعه ای و رفاه بیشتر در مناطق عشایری باشیم.

سرپرست سازمان امو ر عشایر ایران با ذکر این نکته که جامعه عشایری نیاز به حمایت دارند و تامین همه نیازهای این جامعه از عهده سازمان امور عشایر خارج است، گفت: بیش از ۷٠دستگاه در قبال عشایر مسئولیت دارند و باید برای رفع مشکلات این قشر وارد میدان شوند.
 
احمدی میرقائد اظهار داشت: استان فارس از جایگاه و نقش مهمی در حوزه عشایر کشور برخوردار است و استاندار فارس نیز عنایت ویژه‌ای به این قشر دارد.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر