غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

تولید قراردادی دام عشایر کار ویژه سازمان امور عشایر است

رئیس سازمان امور عشایر ایران در نشست با وزیر جهاد کشاورزی:

تولید قراردادی دام عشایر یکی از کارهای ویژه سازمان امور عشایر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق عشایری به نقل از روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران، “محمدعلی نیکبخت" وزیر جهاد کشاورزی باحضور در سازمان امور عشایر ایران در نشست با رئیس و شورای مدیران سازمان مسائل حوزه جامعه عشایری را  مورد بررسی قرار داد.

رئیس سازمان امور عشایر ایران در این نشست که در سالن کوچ برگزار شد، با اشاره به طرح تولید قرادادی گوشت قرمز، اظهار داشت: تولید قراردادی گوشت دام عشایر یکی از کارهای ویژه سازمان امور عشایر است.

شایان نادری با اشاره به نقش عشایر در تولید و امنیت مرزهای کشور، گفت: عشایر در امنیت غذایی و امنیت ملی، تولید گوشت قرمز و محصولات دامی و پروتوینی و تولید صنایع دستی کشور پیشرو و پیش قدم هستند و گام های بلندی را برداشته اند.

وی با اشاره به اینکه بعد از 18سال شما تنها وزیر جهاد کشاورزی هستید که به سازمان امور عشایر تشریف آورده اید و همین مظلومیت این سازمان را نشان می دهد، اظهار کرد: ان شاالله با حمایت ها و رهنمودهای جنابعالی شاهد یک رویکرد تحولی در سازمان امور عشایر باشیم و بتوانیم گره ای از مشکلات این جامعه را باز کنیم.

توجه به تأمین امکانات و زیرساخت ها در مناطق عشایری کشور

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایر ایران نیز در این نشست اظهار داشت: عشایر از نظر کمیت 2درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند اما از نظر بهره وری  25درصد گوشت قرمز کشور را تولید می کنند.

حجت الاسلام بحرینی با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال مهار تورم و رشد تولید، گفت: برای رشد تولید، تأمین امکانات و زیرساخت ها در مناطق عشایری کشور باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

وی با یادآوری اینکه امروز 26 دی ماه، سالروز فرار شاه معدوم از کشور است، ابراز داشت: اولویت و دغدغه رژیم پهلوی سرکوب عشایر بود چراکه آنها را یک تهدید می دانستند اما حضرت امام (ره) عشایر را ذخائر انقلاب عنوان کردند که باید روزبه روز تقویت و باعث پیشرفت و توسعه کشور شوند.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر