غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

اجرای تولید قراردادی دام عشایر از اهمیت بالایی برخوردار است

رئیس سازمان امور عشایر ایران :

اجرای هرچه سریعتر طرح تولید قراردادی دام عشایر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از کار ویژه های سازمان است.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری بهنقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، شایان نادری در شورای مدیران سازمان امور عشایر ایران که در سالن کوچ برگزار شد، اظهار داشت: اجرای طرح تولید قراردادی گوشت دام عشایر برای وزارتخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از کار ویژه های سازمان است و باید هرچه سریعتر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در تدارک برگزاری جشن و همایش بزرگی در دهه مبارک فجر باحضور سران و بزرگان و معتمدین عشایر با همکاری سازمان بسیج عشایری کشور هستیم، افزود: هدف ما از برگزاری این همایش در گام اول دیدار معتمدین عشایر با رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی همزمان با برگزاری جشن های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

نادری با بیان اینکه برگزاری این جشن با حضور رئیس جمهور، همچنین فرصت مناسبی برای بیان دغدغه ها و مشکلات عشایر است، اظهار امیدواری کرد با تدارک مطلوب برنامه های این ایام، دهۀ فجر امسال هرچه پرشور و با خیر و برکت برگزار شود.

رئیس سازمان امور عشایر ایران با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، گفت: انتخابات موضوع بسیار با اهمیتی است و جامعه عشایری کشور همواره مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات داشته اند.

وی تکریم ارباب رجوع را نیز با اهمیت عنوان کرد و گفت: در امور عشایر استان ها، به عنوان خادمین عشایر، باید پاسخگویی، تکریم و اقناع عشایر عزیز همواره مدنظر باشد.

نادری با تاکید بر دقت در ارائه آمار در حوزۀ عشایر، اظهار کرد: ضروری است پیگیری کنیم تا در سرشماری جمعیت عشایری کشور، به یک آمار دقیق دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان امور عشایر با بیان اینکه پژوهش و مطالعات در حوزه عشایر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ابراز داشت: لازم است کتابخانۀ سازمان امور عشایر که دارای منابعی غنی است ساماندهی و با رویکردی جدید احیاء و محل مناسبی نیز برای آن درنظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه پیشانی سازمان امور عشایر ایران انجام کار علمی و منابع و مآخذی است که در سازمان وجود دارد، بر انتشار مجدد فصلنامه عشایری ذخائر انقلاب تاکید کرد.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر