غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

خرید تضمینی دام در استان سمنان سرعت می‌گیرد

وزیر جهاد کشاورزی :

خرید تضمینی دام در استان سمنان سرعت می‌گیرد/ آغاز مرحله دوم تخصیص دامدارکارت

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی سید جواد ساداتی‌نژاد در سفر خود به استان سمنان با بیان اینکه صنعت دام و طیور پس از مردمی‌سازی یارانه‌ها شرایط سختی را داشته و با غیرت پای غذا و سفره مردم ایران ایستاده است، گفت: این صنعت شرایط سختی را تا به امروز داشته که این شرایط به خصوص در بخش روستایی و عشایری استمرار دارد که با دستور رئیس جمهور در ستاد اقتصادی دولت بسته حمایتی را برای این آماده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: از هفته آینده خرید تضمینی دام را در استان سمنان سرعت می‌دهیم و نهاده‌های دامی را به دام روستایی و عشایری به صورت امانی خواهیم داد تا مشکل نقدینگی را برطرف کنیم؛ همچنین مرحله دوم دامدارکارت را در خصوص دام‌هایی مانند شتر آغاز خواهیم کرد.

مقام عالی وزارت خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که بتوانیم حداکثر حمایت را با خرید تضمینی از صنعت دام و طیور داشته باشیم، تهاتر دام و طیور مازاد با نهاده را شروع کردیم و صنعت دام و طیور استقبال خوبی در این زمینه داشتند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه هیچ کمبودی در تامین نهاده دامی نداریم، ادامه داد: بنادر مملو از نهاده دامی است و کمبودی در این زمینه در کشور وجود ندارد.


    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر