غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

برپایی نوروزگاه های عشایری برای استقبال از مسافران و گردشگران در نوروز 1402

رئیس سازمان امور عشایر ایران :

نوروزگاه های عشایری در نوروز 1402 برای استقبال از مسافران و گردشگران در 30 کیلومتری ورودی شهرها برپا می شود.

به گزارش روبط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، عباس پاپی زاده در شورای هماهنگی مدیران ستادی و استانی سازمان امور عشایر که به صورت ویدئوکنفرانسی در سالن کوچ این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: نوروزگاه های عشایری امسال هم مانند سال گذشته در نوروز 1402 برای استقبال از مسافران و گرشگران نوروزی در 30 کیلومتری ورودی شهرها برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نوروزگاه ها عشایری در ایام نوروز خدمات رسانی مناسبی را به مردم، مسافران و گردشگران ارائه دادند، افزود:  امسال نیز این نوروزگاه ها با مدیریت و کیفیت بهتر و رعایت استاندارهای لازم برپا خواهد شد.

پاپی زاده برپایی نوروزگاه های عشایری را فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و تولیدی جامعه عشایری کشور عنوان کرد و افزود: در سیاه چادرها و نوروزگاه های عشایری محصولات تولیدی و صنایع دستی عشایر با کیفیت و قیمت مناسب به مسافران نوروزی عرضه می شود.

رئیس سازمان امور عشایر ایران خاطرنشان کرد: کمیتۀ ملی برپایی و نظارت 24 ساعته بر نوروزگاه های عشایری تشکیل شده و در تمام استان ها نیز کمیتۀ استانی برپایی و نظارت بر این نوروزگاه ها تشکیل  می شود.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب برپایی نوروزگاه های عشایری در ایام نوروز، افزود: باید اطلاع رسانی های لازم انجام شود تا وقتی مسافران و گردشگران از استانی به استانی دیگر و شهری به شهر دیگر سفر می کنند، از محل استقرار چادرهای عشایر اطلاع کافی داشته باشند.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر