غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

پیام نورورزی مدیر عامل صندوق عشایری

مدیر عامل صندوق عشایری:

بهار طبیعت تجلی قدرت الهی است ؛تقارن سال جدید با ماه مبارک رمضان را به ملت شریف ایران ،مقام معظم رهبری و جامعه عشایری کشور،تبریک عرض می نمایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق عشایری، متن پیام نوروزی برزو منصوری بیدکانی مدیر عامل صندوق عشایری به شرح زیر است:

 بسم اله الرحمن الرحیم

در چرخشی دیگر از زمین مهربان و طلیعه بهاری سبز فام و در پرتو مهر بیکران آفریدگار،امید است سالی سرشار از برکت و رونق ملی برای کشور عزیزمان رقم بخورد.

بهار طبیعت تجلی قدرت الهی است و تقارن سال جدید با ماه مبارک رمضان را به همه ملت شریف ایران ، ساحت مقدس مقام معظم رهبری و خصوصاً جامعه عشایری کشور که جامعه ای زحمت کش ،غیور و مولد هستند تبریک عرض می نمایم.

تلاقی بهار قرآن و بهار ایران در سال 1402را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که توفیق سالی پربار و توام با نشاط و شادابی را در راستای خدمتگذاری به جامعه عشایری داشته باشیم.

جامعه عشایری،جامعه ای زحمت کش، کم توقع ،ولی اثرگذار در اقتصاد مقاومتی، توسعه پایدار و امنیت غذایی هستند به همین دلیل توجه به جامعه عشایری توجه به ارزش ها است.

از مهم ترین اقدامات انجام شده در طول یکسال اخیر ،حمایت های مالی سهامداران و رشد صد در صدی سرمایه صندوق جهت برنامه ریزی ارائه خدمات ارزنده و بهینه به سهامداران می باشد.

بر خود لازم می دانیم، از تلاش،همدلی و همراهی سهامداران محترم شبکه تعاونیهای عشایری کشور،اعضاء محترم هیئت مدیره و همچنین مدیران و تمامی همکاران زحمتکش در سازمان امور عشایر ایران،شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کمال تشکر و قدردانی را داشته و از درگاه حضرت حق،برای شما عزیزان و خانواده های محترمتان،سالی پر از برکت و توفیق روز افزون آرزو مندیم.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر