غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

شورای مدیران شرکت مادرتخصصی و صندوق های حمایت از کشاورزی سطح کشور

جلسه شورای مدیران شرکت مادرتخصصی و تمامی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور، سه شنبه 7 آذر 1402، با حضور مدیرعامل شرکت مادرتخصصی و مدیران عامل صندوق های حمایتی، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق عشایری به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ جلسه شورای مدیران این شرکت و تمامی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور، سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲، با موضوع بررسی روش ها و راهکارهای تامین منابع مالی صندوق ها و حضور مدیرعامل، هیئت مدیره، مدیران و کارشناسان شرکت مادرتخصصی و همچنین مدیران عامل و روسای هیئت مدیره صندوق های حمایتی، نشکیل شد.

در ابتدای این جلسه، حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی، از رفع مشکل صدور و تمدید کارت بازرگانی برای مدیران عامل صندوق های حمایتی خبر داد. وی همچنین با اشاره به مصوبه شورای قیمت گذاری برای اختصاص مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان به صندوق های حمایتی برای تامین کالاهای اساسی و تامین نهاده های کشاورزی، گفت محل تامین این منابع از طریق بانک کشاورزی قابل دستیابی است. سپس از صندوق های حمایت خواست که با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و عید نوروز، با تشکل های تحت نظر خود، همکاری لازم را برای تامین میوه شب عید انجام دهند.
سپس حمیدرضا رشمئی، عضو و دبیر هیئت مدیره شرکت، به اهمیت دوره آموزشی در رابطه با پولشویی، برنامه ریزی شده توسط شرکت مادرتخصصی، اشاره نمود و از همه صندوق ها درخواست شرکت در این دوره را داشت. وی سپس از صندوق ها درخواست کرد که با توجه به نزدیک شدن به اتمام سال مالی، مدارک ثبتی خود را تکمیل نمایند و پیگیری های لازم را انجام دهند.

در ادامه سیامک جلیلوند، مدیر امور نمایندگان و مجامع شرکت، از صندوق ها درخواست نمود تا هرچه سریع تر نسبت به برنامه ریزی جلسه بررسی بودجه صندوق، اقدام نمایند. او همچنین از صندوق ها خواست تا گزارشات ماهیانه خود را در ابتدای هر ماه برای شرکت مادرتخصصی ارسال نمایند.
بعد از ایشان، سیدعلی میران جدی، مدیر توسعه عملیات و بهبود بهره وری، عادل محبوبیان، مدیر برنامه ریزی و تجهیز منابع و احمد ابراهیمی، مدیر توسعه سرمایه گذاری و تسهیلات شرکت مادرتخصصی نیز در مورد مباحث مربوط به حوزه مدیریت خود، بیان نمودند.

در انتها به سوالات مطرح شده از طرف حضار، توسط حمیدرضا رشمئی و حسین مهدی دوست پاسخ داده شد.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر