غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

شورای مدیران شرکت مادرتخصصی و صندوق های حمایت از بخش کشاورزی

شورای مدیران شرکت مادرتخصصی و صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی کل کشور، دوشنبه 4 دی سال جاری، با بررسی و بحث در مورد موضوعات مالی و ارسال گزارش برای شرکت مادرتخصصی، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق عشایری به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ شورای مدیران این شرکت و صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی کل کشور و همچنین نمایندگان دولت در هیئت مدیره این صندوق ها، دوشنبه ۴ دی سال جاری، با بررسی و بحث در مورد موضوعات مالی از جمله برآورد هزینه و درآمد، فرآیند بستن حساب ها، دعوت از حسابرس مستقل و بازرس قانونی، اخذ گزارش پیش نویس و ارسال گزارش برای شرکت مادرتخصصی، برگزار شد.


در ابتدای جلسه حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی، از نمایندگان صندوق هایی که در دوره آموزش پولشویی حضور فغالی داشتند، تشکر و قدردانی کرد. او همچنین با اشاره به اتمام سال مالی صندوق ها در ۳۰ام آذر، بر ارائه گزارشی از طرف صندوق ها مبنی بر برآورد هزینه و درآمد خود، تاکید کرد.


سپس حمیدرضا رشمئی، عضو و دبیر هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی، با اشاره به مکاتباتی که طی ماه قبل با صندوق های حمایتی، مبنی بر زمان بندی گزارشات مورد انتظار در زمینه مسائل مربوط به حساب ها و اسناد مربوط به سال مالی آن ها داشت، از حضار خواست تا این زمان بندی را رعایت نموده تا شرکت بتواند هر چه سریعتر بتواند از بازرش قانونی برای بررسی اسناد دعوت به عمل آورد. وی همچنین به چند نکته در مورد نحوه ارائه گزارشات مالی و موارد مورد نیاز آن ها اشاره نمود.

سپس مدیران صندوق ها به نوبت گزارشات خود را در زمینه موضوعات ذکر شده ارائه دادند و سوالات خود را مطرح نمودند.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر