غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

جلسه تودیع مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید شرکت مادرتخصصی

جلسه تودیع رئیس هیئت مدیره مدیرعامل پیشین و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت مادرتخصصی، با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی، دوشنبه 11 دی 1402 برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق عشایری به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ جلسه تودیع حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره مدیرعامل پیشین و معارفه عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت مادرتخصصی، با حضور هوشنگ محمدی، معاون وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رئیس جلسه، اکبر کاظمی، رئیس گروه امور مجامع وزارت جهاد کشاورزی، هیئت مدیره و مدیران شرکت مادرتخصصی و عوض علیزاده، دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ برگزار شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه و روز زن، به اهمیت وجود برنامه ای مدون در مسیر دست یابی به توسعه بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت برای این تحقق مهم، سه رکن بخش فنی/ مهندسی، نهادهای اجرایی و سرمایه گذاری، سه ضلع مثلث توسعه هستند. وی همچنین با اشاره به سند امنیت غذایی گفت همه از جمله شرکت مادرتخصصی و صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی، باید دست به دست هم داده و برای رسیدن به آن کمک کنند.


در انتها علیزاده، ضمن تقدیر و تشکر از همه مدیران شرکت مادرتخصصی از جمله مهدی دوست برای شکل دادن به این شرکت و ایفای نقش در توسعه بخش کشاورزی، ابراز امیدواری نمود تا بتواند با کمک همکاران شرکت مادرتخصصی، این روند را هر چه بهتر ادامه دهد.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر