غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

دسترسی زنان عشایر و روستایی به مجوزهای سلامت برای تولید محصولات آسان می‌شود

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

پیش‌بینی می‌شود با حمایت معاونت رئیس جمهور، روستاییان و عشایر بتوانند مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت به صورت سریع دریافت کنند.

به گزلرش روابط عمومی صندوق عشایری بهنقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی سیدمجتبی خیام‌نکویی، درباره مشکلات تولید محصولات زنان عشایر و روستایی گفت: یکی از اصلی‌ترین مسائل این افراد، دسترسی به بازار برای عرضه محصولات تولیدی آن‌ها است، که ضمن هماهنگی با همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، تلاش می‌کنیم؛ فرصت‌های بازار برای عرضه محصولات این قشر زحمت‌کش جامعه را فراهم کنیم.
رییس سازمان تات ادامه داد: دریافت نشان سیب سلامت از مجوزهای لازم برای عرضه مواد غذایی توایدی عشایر و روستاییان است، که از حیطه وظایف وزارت جهادکشاورزی خارج است، اما پیش‌بینی می‌شود با حمایت معاونت رئیس جمهور، روستاییان و عشایر بتوانند مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت به صورت سریع دریافت کنند.
وی درباره مکان‌های مناسب برای اشتغال روستاییان تأکید و اظهار کرد: مکان‌های مناسب برای توسعه اشتغال در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها وجود دارد که قرار است تولیدکنندگان عشایری و روستایی به آن‌ها دسترسی داشته باشند تا بتوانند محصولات خود را با استانداردهای وزارت بهداشت بدون هیچگونه مشکلی عرضه کنند.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر