غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

۱۲ فروردین تجلی اراده مردم ایران در استقرار جمهوری اسلامی است

وزیر جهادکشاورزی، جمهوری اسلامی را مولود اندیشه فقیه عالیقدر زمان معاصر دانست و مردم را رکن اصلی شکل‌گیری انقلاب خمینی کبیر و پایه‌گذاری نظام جمهوری اسلامی ایران خواند.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، محمدعلی نیکبخت در پیامی فرا رسیدن یوم‌الله ۱۲ فروردین را گرامی داشت و نقش مردم را دلیل مانایی و پایداری ایران اسلامی در برابر طوفان حوادث دوران عنوان کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یوم‌الله دوازدهم فروردین روز میثاق جمهورِ مردم ایران با آرمان‌هایِ انقلابیِ پیرِ جماران است، در چنین روزی ملت انقلابی ایران پای صندوق رأی رفتند و با اکثریت قاطع آرا به تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران، آری گفتند.
بنیان‌گذار این نظام در بیانات خود بارها بر نقش بی‌بدیل مردم و اساس جمهوریت نظام ملت ایران، قبل از پیروزی انقلاب، تاکید کرده بود و همراهی مردم با حاکمیت را عامل مصون ماندن کشور از گزند حوادث دوران می‌دانست.
فقیه عالیقدر زمان معاصر، چشم‌انداز نظام مدنظر خویش را در سایه مشارکت مردمی و بر پایه حمایت آنها بنا نهاد و انقلاب مردمی در بهمن ۵۷ به دست مردم پیروز شد و جمهوری اسلامی ایران با نظر مستقیم مردم در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ پا به عرصه حکومت نهاد و نظام متکی بر اراده مردم و آمیخته با تعالیم اسلام به زعامت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه با تکیه بر ارزش‌های ناب اسلام محمدی (ص) منادی حاکمیت مردم‌سالاری دینی شد.
از آن زمان تاکنون، چهل و پنج سال می‌گذرد و علمدار انقلاب؛ مقام معظم رهبری، پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران را با اتکال به خداوند متعال و تکیه بر مردم ولایت مدار ایران در سپهر سیاسی گیتی برافراشته است.
اینجانب فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران را به پیشگاه مردم شریف ایران، روح پرفتوح امام راحل، شهدای انقلاب، محضر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور محترم، دولت مردمی، کشاورزان، تولیدکنندگان و بهره‌برداران و جهادگران عزیز تبریک عرض می‌کنم و تداوم خدمت برای آبادانی ایران سرافراز را از درگاه حق مسألت دارم.
محمدعلی نیکبخت
وزیر جهادکشاورزی

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر