غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

موکب شهدای عشایر به مناسبت اربعین حسینی در مرز مهران دایر می شود

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایر ایران از برپایی موکب شهدای جامعه عشایری به مناسبت اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، حجت الاسلام محمد رحیمی در کمیته اربعین سازمان امور عشایر ایران که با حضور مدیران ستادی و استانی امور عشایر کشور در سالن کوچ برگزار شد، اظهار داشت: امسال موکب شهدای جامعه عشایری به مناسبت اربعین حسینی در مرز مهران برپا می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایر ایران و رئیس کمیته اربعین حسینی سازمان گفت: تشکل های عشایری باید در برپایی موکب شهدای عشایر در مراسم اربعین امسال فعال باشند و از کمک های مردمی و خود عشایر نیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه قوت اربعین حسینی این است که مردمی باشد، بیان داشت: موکبی که در مرز مهران به نام شهدای جامعه عشایری راه اندازی خواهد شد متعلق به تمام عشایر کشور است.

حجت الاسلام رحیمی افزود: در این موکب یک سیاه چادر برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی، یک سیاه چادر برای اسکان زائران و یک سیاه چادر نیز برای انجام کارهای فرهنگی دایر می شود.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر