غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

نخستین موکب شهدای جامعۀ عشایری کشور برپا شد

مسؤول اجرایی ستاد اربعین سازمان امور عشایر ایران از برپایی نخستین موکب شهدای عشایری کشور برای خدمات رسانی به زائرین حرم مطهر امام حسین (ع) در مرز مهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، حجت الاسلام محمد رحیمی مسؤول اجرایی ستاد اربعین سازمان امور عشایر ایران گفت: نخستین موکب شهدای جامعۀ عشایری کشور به منظور خدمات رسانی به زائرین حرم مطهر امام حسین علیه السلام در روز سه شنبه 24 مردادماه در مرز مهران در استان ایلام برپا شد.

وی اظهار داشت: این موکب آخرین موکب خروجی مرز مهران است و تعداد سه سیاه چادر به عنوان موکب جامعۀ عشایری کشور در میدان اربعین شهر مهران برپا شده که در هر سیاه چادر خدماتی به زائران ارائه خواهد شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایر ایران افزود: یکی از سیاه چادرها ویژه اسکان عشایر است و یکی دیگر از آن ها برای پذیرایی از زائرین تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: سومین سیاه چادر به منظور انجام امور فرهنگی برپا شده که برگزاری نمازهای یومیه و نمایش محصولات تولیدی و آشنایی با فرهنگ اصیل عشایر برنامه ریزی شده است که در آن نمایشگاه عکس شهدای شاخص عشایری کشور نیز برپا می شود و همچنین با حضور روحانیون و مبلغان، پاسخگویی و مشاورۀ دینی به زائرین و مراجعه کنندگان داده خواهد شد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایر ایران با بیان اینکه مدت برپایی موکب شهدای عشایر 20 روز می باشد، گفت: این موکب به همت عشایر و تشکل های عشایری راه اندازی شده است و برآورد می شود در هر وعده غذایی حدود 1000 نفر پذیرایی شوند.

وی با قدردانی از عشایر و مردمی که نذورات خود را به این موکب اختصاص داده اند، افزود: افراد حقیقی و حقوقی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب  9893462643 و یا شماره کارت 6104338652645439 افتتاح شده در بانک ملت واریز نمایند.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر