غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

فراخوان دعوت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی روستایی و عشایری

به مناسبت 15 مهرماه "روز ملی روستا و عشایر"، پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی های روستاییان و عشایر 12 تا 18 مهررماه در مصلای بزرگ تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی های روستاییان و عشایر کشور  12 تا 18 مهرماه تحت عنوان "نمایشگاه عرضه محصولات روستایی و عشایری" در مصلای بزرگ تهران برگزار می شود.

ستاد ملّی روز روستا و عشایر (15 مهرماه) در این خصوص فراخوانی به شرح زیر منتشر کرد:

 

به نام خدا

 به اطلاع می‌رساند معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در نظر دارد با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی قابل عرضه روستایی و عشایری، نمایشگاه "عرضه مستقیم محصولات روستایی و عشایری" را از تاریخ ۱۲الی ۱۸مهرماه سال جاری در محل مصلی تهران برگزار نماید.

 لذا از کلیه فعالان اقتصادی و تولید کنندگان برتر در زمینه‌های انواع فرش، پوشاک، مصنوعات چرمی، مبلمان، صنایع غذایی، کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنایع غذایی، خشکبار و ادویه‌جات، صنایع شیلاتی، گیاهان دارویی و زینتی، صنایع دستی، صنایع خلاق فرهنگی، گردشگری و سایر ارائه دهندگان خدمات مرتبط مستقر در روستاها و مناطق عشایری و اطراف آن، نواحی صنعتی و یا در شهرهای زیر 10 هزار نفر دعوت بعمل می‌اورد به منظور شرکت در این نمایشگاه و معرفی تولیدات و خدمات خود  به نشانی اینترنتیIRDEXPO.IR مراجعه و یا به‌صورت حضوری از طریق ادارات کل روستایی استانداری‌های کشور اقدام نمایند.

مشارکت کنندگان ضمن دارا بودن بسته‌بندی استاندارد، زیبا،‌ به روز و دارای کیفیت مناسب عرضه در نمایشگاه، عرضه تجاری محصولات بادوام و پرمخاطب خانگی به میزان مورد نیاز تا پایان دوره برگزاری نمایشگاه و امکان عرضه محصولات با قیمت پایین‌تر محصولات در شهرهای بزرگ، باید توانایی لازم برای لجستیک و نگهداری محصولات همراه با ارائه خدمات پس از فروش را داشته باشند.

 

                                                                                                                                                                                                   ستاد ملّی روز روستا و عشایر

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر