غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

عشایر با تقدیم 11 هزار شهید سهم زیادی را در دفاع مقدس داشتند

سرپرست سازمان امور عشایر ایران :

عشایر سهم زیادی را در دفاع مقدس داشتند و با تقدیم 11 هزار و 200 شهید در دفاع از کیان و مرزهای کشور نقش مهمی داشته اند.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، سیاوش احمدی میرقائد در مراسم گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس در سالن کوچ سازمان امور عشایر ایران اظهار داشت: هفتۀ دفاع مقدس یادآور مجاهدت و رشادت های آحاد ملت ایران و جوانانی است که در هشت سال دفاع مقدس از مرزهای کشور با غیرت و روحیۀ شهادت طلبی دفاع کردند.

وی گفت: عشایر سهم زیادی را در دفاع مقدس داشتند و با تقدیم 11 هزار و 200 شهید در دفاع از کیان و مرزهای کشور نقش مهمی داشته اند.

 احمدی میرقائد افزود: امروز عرصۀ دفاع تغییر کرده و عرصۀ دفاع از امنیت اقتصادی، غذایی، فرهنگی و سیاسی کشور است.

سرپرست سازمان امور عشایر ایران ادامه داد: جامعه عشایری در تامین امنیت غذایی کشور نقش ویژه ای دارند و باید زمینۀ لازم را برای این جامعه تولید کننده فراهم کنیم تا به شکل بهتری به این نقش مهم بپردازند.

وی با اشاره به دیدار رئیس جمهور در تیرماه سال جاری با عشایر در سفر به کهگیلویه و بویراحمد، بیان داشت: در این سفر مصوبات خوبی برای ارائه خدمات و توسعۀ زیرساخت ها در مناطق عشایری کشور فراهم شد که راه اندازی 380 خانه بهداشت عشایری و تامین 220 هزار پنل تولید برق خورشیدی از جمله مصوبات این سفر پربرکت بود.

سرهنگ پاسدار سیدابراهمی ساداتی، از یادگاران دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت: امروز کار جهادی مورد تأکید رهبری است و باید بیشتر از توان پای کار و خدمت به مردم باشیم.

وی بیان داشت: همان طور که در هفت سال دفاع مقدس پیروز میدان شدیم، در فتح قله های بعدی نیز پیروز خواهیم شد.

در پایان این مراسم از ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدا در سازمان امور عشایر ایران با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر