غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

عرضه تولیدات عشایر و روستاییان در مصلای تهران آغار شد

رئیس روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران :

رویداد ملی پنجمین نمایشگاه توانمندی‌ های روستاییان و عشایر کشور و عرضه و فروش تولیدات آنان در مصلای تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، علیرضا رحیمی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مناسبت 15 مهرماه "روز ملی روستا و عشایر" 12 تا 18 مهر به مدت یک هفته در مصلای تهران دایر است، اظهار داشت: رویکرد اصلی این نمایشگاه، توجه به اقتصاد تولیدات عشایر و روستاییان، ارتباط گیری با بازار و عرضه و فروش بدون واسطه محصولات تولیدی عشایر و روستاییان است.

وی گفت: ثبت سفارش، انعقاد قرارداد، ایجاد زمینه‌ برای گسترش صادرات و همچنین رونق کسب و کارهای مجازی و اینترنتی عشایر و روستاییان از اهداف برگزاری این نمایشگاه ملی می باشد.

رحیمی ادامه داد: تولیدکنندگان روستایی و عشایری و واحدهای اقتصادی فعال در حوزه عشایر و روستا از 31 استان کشور در این نمایشگاه تولیدات خود را عرضه و به فروش می رسانند.

برپایی 27 سیاه چادر و آلاچیق عشایری در نمایشگاه

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر ایران بیان داشت: سازمان امور عشایر ایران و واحدهای استانی، اتحادیه ها و تعاونی های عشایری، واحدهای اقتصادی فعال در حوزه عشایر از جمله صندوق های اعتبار خرد زنان عشایری با برپایی 27 سیاه چادر و آلاچیق و 35 غرفه در این نمایشگاه حضور دارند.

 وی افزود: مردم پایتخت و شهرهای اطراف تهران و علاقمندان از سایر استانها، مخاطبان و بازدیدکنندگان عام این نمایشگاه هستند ضمن اینکه طبق دوره های قبل وزرا، مسئولین و مدیران دستگاه های مختلف، استانداران، نمایندگان مجلس، اصناف، بازرگانان و تجار، سفرا و رایزنان سفارتخانه های مستقر در پایتخت مخاطبان و بازدیدکنندگان خاص نمایشگاه می‌باشند.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر گفت: گروه های آئینی و موسیقی از اقوام و عشایری مختلف کشور در این نمایشگاه به اجرای برنامه زنده می پردازند.

۱۵مهرماه به عنوان "روز ملی روستا و عشایر" در تقویم کشور ثبت شده است. برای نکوداشت این روز، برنامه‌های مختلفی با همکاری مشترک معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و سازمان امور عشایر ایران و سایر دستگاه‌های مرتبط در پایتخت و استانها برگزار می‌شود.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر