غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

استقبال بی نظیر از نمایشگاه روستا و عشایر

دبیر بخش عشایری پنجمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر از بازدید دو میلیون نفر از این نمایشگاه طی یک هفته در مصلی تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، داریوش نعمت اللهی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم تهران از پنجمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر که 12 تا 18 مهرماه در مصلی تهران برگزار شد، گفت: در این هفت روز بیش از دو میلیون نفر از نمایشگاه بازدید کردند.

وی با بیان اینکه عشایر کشور بیش از 50 سیاه چادر و آلاچیق در این نمایشگاه برپا کردند، اظهار کرد: طی این یک هفته رنگین کمانی از ایلات و طوایف عشایری کشور در مصلی تهران حضور داشتند و اصالت های فرهنگی و اجتماعی خود را به نمایش عموم گذاشتند.

نعمت اللهی افزود: در این نمایشگاه تولیدات واحدهای فعال اقتصادی روستایی و عشایری اعم از محصولات لبنی، صنایع دستی، گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی و تبدیلی و غذایی ارائه شد و بازدیدکنندگان استقبال بسیار زیادی از این محصولات کردند.

دبیر بخش عشایری پنجمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر اظهار داشت: شور و نشاط اجتماعی زیادی با برگزاری این نمایشگاه ایجاد شد و مردم تهران تولیدات عشایر و روستاییان را به منازل خود بردند.

وی با اشاره به درخشش عشایر در این نمایشگاه، گفت: مردم و بازدیدکنندگان تقاضا داشتند این نمایشگاه به صورت دائمی یا فصلی برگزار شود.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر