غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

اساسنامه سایپا، بانک صادرات و کارخانه آرد ایران عشایر تغییر می‌کند

هیات واگذاری اصل ۴۴ قانون اساسی مقرر کرد اساسنامه شرکت سایپا، بانک صادرات و کارخانه آرد ایران عشایر با هدف سهولت در خصوصی سازی تغییراتی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، احمد امیرآبادی فراهانی عضو ناظر مجلس در هیات واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی در گفتگو با خبرگزاری ایرنا گفت: نشست هیات واگذاری اصل ۴۴قانون اساسی با حضور خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی و دیگر مسئولان برگزار و بعد از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ شد.

 وی افزود: در این نشست مقرر شد اساسنامه شرکت خودروسازی سایپا، بانک صادرات و کارخانه آرد ایران عشایر زیر مجموعه سازمان امور عشایر ایران با هدف ایجاد تحول اقتصادی و سهولت در خصوصی سازی تغییراتی داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقرر شد، سرمایه شرکت سوخت سبز زاگرس از ۵۰۰میلیارد به ۲۵۰۰میلیارد تومان افزایش یابد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: در خصوص کارخانه آرد ایران عشایر نیز مقرر شد، ۲۵درصد از مساحت این کارخانه در حدود ۱۲۱۷۰مترمربع با رعایت قوانین، به بخش خصوصی واگذار شود.

امیرآبادی اضافه کرد: در خصوص واگذاری ۱۸درصد از سهام شرکت فرآورده مواد پروتئینی گرم وابسته به شرکت پشتیبانی دام نیز مصوب شد تا این میزان سهام براساس قانون به بخش غیردولتی واگذار شود.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر