غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

عشایر از ارکان اصلی تامین امنیت غذایی کشور هستند

سرپرست سازمان امور عشایر ایران :

عشایر یکی از ارکان اصلی تامین امنیت غذایی کشور هستند و همه باید تلاش کنیم تولید در مناطق عشایری پایدار بماند.

به گزارش زوابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، سیاوش احمدی میرقائد در شورای عشایری استان اردبیل که با حضور استاندار و مسئولین دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: براساس اسناد بالادستی و آیین نامه ساماندهی عشایر مصوب هیات وزیران در سال 1384، همه دستگاه ها در قبال جامعه عشایری وظیفه دارند و باید وظایف خود را انجام دهند.

وی با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور در تیرماه سال جاری به کهگیلویه وبویراحمد، بیان کرد: در این سفر مصوبات خوبی از جمله تامین 220هزار پنل خورشیدی برای عشایر کشور توسط وزارت نیرو، ابلاغ شد که پیگیر اجرای این مصوبات از دستگاه های مربوطه هستیم و سهم عشایر استان اردبیل نیز اختصاص داده خواهد شد.

احمدی میرقائد با بیان اینکه دام عشایر ذخیره ژنتیکی کشور است، گفت: به دلیل بروز خشکسالی های اخیر عشایر دچار آسیب هایی شده اند و حمایت از این قشر باید توسط دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست سازمان امور عشایر ایران با اشاره به افزایش سهم عشایر استان اردبیل از تسهیلات، گفت: تعداد سه دستگاه تانکر آبرسان سیار و چهار دستگاه خودروی دو کابین برای خدمات رسانی به عشایر استان اردبیل اختصاص داده ایم.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر