غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

برگزاری اولین کارگروه روسای مناطق منتخب سازمان های جهاد کشاورزی استان ها در راستای تحقق شعار سال

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از برگزاری اولین کارگروه روسای مناطق منتخب سازمان های جهاد کشاورزی استان ها در راستای تحقق شعار سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، اولین نشست کارگروه روسای مناطق منتخب سازمان های جهاد کشاورزی استان ها با موضوع استفاده از ظرفیت های قانونی و نهادی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) در سالن جلسات شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی برگزار شد.
در حاشیه این جلسه، عوض علیزاده مقدم مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با لزوم برگزاری این نشست اظهار کرد: امسال مقام معظم رهبری شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردمی انتخاب کردند؛ حوزه کشاورزی به عنوان غیر دولتی ترین حوزه کشور نقش اساسی و تعیین کننده در امنیت غذایی کشور دارد.
وی افزود: صندوق های توسعه بخش کشاورزی یکی از نهادهای مردم نهاد برای توسعه پایدار بخش کشاورزی هستند و در راستای تحقق و عملیاتی سازی شعار سال، امروز جلسه کارگروه منتخب روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان ها تشکیل شد.
علیزاده تصریح کرد: در این جلسه، بررسی محورهای تحقق شعار سال را در دستور کار داریم تا مطابق با ظرفیت های صندوق توسعه بخش کشاورزی، در جهت تحقق این شعار و مردم نهاد کردن توسعه پایدار بخش کشاورزی، با نگاه دانش بنیانی و استقرار زنجیره های ارزش، تولید را در بستر صندوق های کشاورزی به دست مردم و برای مردم رقم بزنیم.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر