غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

ابلاغ مبلغ 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای تامین خوراک دام و طیور

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی :

با ابلاغ معاون اول رئیس جمهور مبلغ 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از طریق شرکت مادر تخصصی برای تامین خوراک دام و طیور در حال پیگیری و تخصیص است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق عشایری به نقل از روابط عمومي و اموربين الملل شرکت مادر تخصصي؛ جانعلي بهزادنسب؛ رئيس هيئت مديره و مديرعامل شرکت مادر تخصصي صندوق حمايت از توسعه سرمايه گذاري در بخش کشاورزي اظهار داشت: مبلغ دو هزار ميليارد تومان تسهيلات با نرخ مناسب به صندوق حمايت از توسعه بخش دامپروري و توليدات دامي به منظور تهيه خوراک دام و طيور اختصاص يافته است.


وي افزود: با استفاده از منابع داخلي صندوق حمايت از توسعه بخش دامپروري و توليدات دامي، واردات 6000 تن جو دامي از کشور روسيه در حال انجام بوده که از طريق اتحاديه دامداران سراسر کشور توزيع خواهد شد.


بهزادنسب تصريح کرد: تأمين اعتبار لازم به منظور واردات 50 هزار تن جو دامي صورت گرفته که به زودي وارد کشور شده و توسط اتحاديه دامداران سراسر کشور توزيع خواهد شد.


رئيس هيئت مديره و مديرعامل شرکت مادر تخصصي صندوق حمايت از توسعه سرمايه گذاري در بخش کشاورزي درباره برنامه خريد جو داخلي به ارزش 330 ميليارد تومان توسط صندوق هاي حمايت از توسعه بخش کشاورزي استاني و عشايري کشور خبر داد و اظهار داشت: اين برنامه آغاز شده و در حال انجام است. همچنين تامين منابع مالي خريد 7000 تن کاه و 3000 تن يونجه و توزيع آن در بين دامداران دشت سيستان توسط صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي منطقه سيستان در حال انجام است.


وي تصريح کرد: با همت وزارت جهاد کشاورزي، مبلغ 20 هزار ميليارد تومان تسهيلات سرمايه در گردش توسط بانک کشاورزي در ميان دامداران و مرغداران کشور در حال توزيع است.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر