غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

شورای مدیران شرکت مادر تخصصی، نمایندگان دولت در صندوقهای حمایت از بخش کشاورزی استانها و مدیران عامل صندوقهای استانی

شورای مدیران شرکت مادر تخصصی، نمایندگان دولت در صندوقهای حمایت از بخش کشاورزی استانها و مدیران عامل صندوقهای مذکور با محوریت توسعه فعالیت های صندوق ها در تاریخ 23 آبان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ شورای مدیران شرکت مادر تخصصی، نمایندگان دولت در صندوق های حمایت از بخش  کشاورزی استانها و  مدیران عامل این صندوق ها با محوریت توسعه فعالیت های صندوق ها در 23 آبان در محل شرکت مادر بصورت حضوری و برخط برگزار گردید.

در ابتدا حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی، گزارشی از ارائه دیروز خود در جلسه قرارگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری برای حضار در جلسه ارائه داد. سپس برخی از مدیران عامل صندوق های حمایت از بخش کشاورزی به بحث در مورد دیدگاه های خود پرداختند که شامل موارد زیر بود:

    -همکاری برای صادرات محصولات مربوط به هر استان به خصوص صادرات خرما به کشور های حاشیه خلیج فارس از جمله قطر.
    -برگزاری جلسات متعدد با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان ها برای استفاده از منابع بند ب ماده 31 پیرو نامه وزیر کشاورزی.
    - تشکیل یک صندوق ملی برای توسعه و حمایت از کشاورزی قراردادی مشروط بر این که عملکرد این صندوق مشابه صندوق های تخصصی کنونی نباشد.
    -همکاری بانک های کشاورزی با صندوق های حمایت از بخش کشاورزی برای ارئه خدمات. (صندوق ها در موارد عدم همکاری این بانک باید با بقیه بانک ها برای دریافت خدمات ارتباط برقرار کنند.)
    -عدم ورود صندوق های حمایت از بخش کشاورزی به موضوع عاملیت ها به دلیل درآمد یک درصدی از این طریق و جلوگیری از بروز مشکلاتی مانند بیمه و مالیات
    -ورود صندوق های حمایت از بخش کشاورزی به طرح های نیمه تمام کشاورزی و سرمایه گذاری این صندوق ها در طرح های با توجیه اقتصادی بالا مثل طرح تولید نوار تیپ
در انتها عوض علیزاده مقدم، نایب رئیس شرکت مادر تخصصی از مدیران و نمایندگان صندوق ها درخواست کرد تا پیشنهادات خود را در خصوص طرح های زود بازده به صورت کتبی به شرکت مادر تخصصی ارئه داده تا این طرح ها در کارگروه های فنی مورد بحث قرار گیرند.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر