غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

استفاده از توانمندی زنان در پیشبرد اهداف بخش کشاورزی

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی بر استفاده از توانمندی زنان در پیشبرد اهداف بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: زنان می‌توانند با مدیریت نقش‌ها در پیشبرد اهداف بخش کشاورزی اثرگذار باشند.

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، فاطمه زارعان مشاور وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و تکریم مقام مادر، در نشستی صمیمی با بانوان این مرکز، به نقش زن در زندگی شخصی، محیط کار و اجتماع اشاره و تصریح کرد: زنان منشا و منبع تبلور زیبایی‌ها هستند و می‌توانند در نقش‌های مختلف، اثرگذار بوده و کارهای بزرگی را رقم بزنند.

به گفته وی، از زوایای مختلف می‌توان به نقش زنان نگریست، آنان می‌توانند با مدیریت نقش‌ها در خانواده، محیط کار، جامعه و ... وظیفه خود را به درستی ایفا کرده و اثرگذار باشند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که مسوولیت سنگینی در ارتقا و بهبود بخش کشاورزی بر عهده ما است، گفت: با توجه به وظیفه بخش کشاورزی در تامین امنیت غذایی کشور، روابط عمومی وزارتخانه باید در جریان‌سازی و تنویر افکار عمومی بیش از پیش تلاش کرده و در این راه از ظرفیت و توانمندی‌ زنان شاغل در این مرکز استفاده کند.

به گفته وی، رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای هیات دولت بر اطلاع‌رسانی با پیوستی تبلیغی و هنرمندانه تاکید داشتند که باید این مهم به درستی پیگیری و اجرایی شود تا بتوانیم در انتشار عملکرد و دستاوردهای بخش کشاورزی به جامعه هدف اثرگذار باشیم.

زارعان به مقام والای حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان بانوی دو عالم اشاره کرد و افزود: همواره نام زنان اثرگذار در طول تاریخ ماندگار است، باید از آنان درس بگیریم و راه و روش آنان را الگوی خود قرار دهیم.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر