غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم تداوم تولید قراردادی گوشت قرمز در بازه‌های زمانی مشخص در جامعه عشایری تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی صندوق عشایری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت در دیدار با کارکنان سازمان امور عشایر ایران با تاکید بر این که راه نجات کشور در هر حوزه‌ای تولید است، گفت: تامین کالا، تنظیم بازار و روزی مردم در صورتی رقم می‌خورد که تولید انجام شده و فراوانی محصول شکل بگیرد، لذا باید موانع تولید را برداشته و تسهیل کنیم.

وی با اشاره به محدودیت منابع در اعتبارات دولتی و بانکی یادآور شد: باید سرمایه‌ را در حوزه کشاورزی   مدیریت کنیم و از سرمایه‌های مردمی برای رونق تولید استفاده شود.

نیکبخت با تاکید بر مبارزه با فساد تصریح کرد: فساد، رانت و انحصار در سازمان عشایر وجود ندارد؛ البته باید در انتصاب مدیران و پاکدستی دقت لازم به کار برده شود.

وی با اشاره به اینکه عشایر از حداقل رفاه برخوردارند، افزود: این قشر در شرایط سخت کار تولید را انجام می‌دهند و افتخار ما خدمت به عشایر است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: انتظار دارم توجه ویژه به تشکل‌های بخش عشایری شود زیرا شبکه تعاونی آنها منسجم‌تر  از سایر تشکل ها است. باید سیاست گذاری و ساماندهی برای توانمند شدن این تشکل شکل بگیرد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عشایر با نام "روستا آباد" در مهر ماه سال جاری، یادآور شد: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها با عرضه مستقیم محصولات عشایری دارای اهمیت بسیاری است؛ باید در میادین شهری نیز نمایشگاه دایمی عشایر برای محصولات برای عرضه محصولات ایجاد شود.

نیکبخت بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: این سازمان برای قشر محروم فعالیت می‌کند و به معنای واقعی باید برای آنها خدمت کند.

وی بر تداوم تولید قراردادی گوشت قرمز در بازه‌های زمانی مشخص در جامعه عشایری تاکید و تصریح کرد: این موضوع باید منافع عشایر را به درستی تامین کرده و مداوم باشد.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر