غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

سرمایه‌گذاری‌ پایدار صندوق توسعه بخش کشاورزی عشایر/تولید قراردادی ۶میلیون راس دام عشایر طی ۲ تا ۳ سال

رئیس سازمان امور عشایر:

صندوق باید فعالیت‌هایش را به‌سمت سرمایه‌گذاری‌های جدید و پایدار سوق دهد.


رئیس سازمان امور عشایر ایران ،روز یکشنبه مورخ 1402/11/15 در مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و مبعث پیامبر اعظم (ص) عنوان کرد: صندوق باید فعالیت‌هایش را به‌سمت سرمایه‌گذاری‌های جدید و پایدار سوق دهد.

شایان نادری با تاکید بر دقت در ارائه آمار و ارقام در حوزه عشایر، گفت: پرداخت تسهیلات به عشایر باید هدفمند باشد تا این جامعه از تسهیلات دریافتی منتفع شوند.

عشایر همواره به‌نظام و کشور و انقلاب خدمت کرده‌اند و معمار کبیر انقلاب آنان را ذخائر انقلاب نامیدند و ما همواره باید در راستای خدمت به این جامعه زحمت‌کش قدم برداریم.

رئیس سازمان امور عشایر ایران با اشاره به طرح تولید قراردادی دام عشایر، گفت: طی ۲ تا ۳ سال می‌توان تا شش‌میلیون راس دام عشایر را وارد چرخه تولید قراردادی کرد.این طرح با همکاری چهار جانبه سازمان امور عشایر ایران، شرکت پشتیبانی امور دام، معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی و تعاونی‌های عشایری انجام می‌شود.

در اجرای تولید قراردادی باید طبق دستورالعمل ابلاغی، طرح را پیش برد و نقش و توانمندی سازنده عشایر در تامین امنیت غذایی کشور را نشان داد.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر