غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

۲۲۰‌هزار پنل خورشیدی و ۳۸۰خانه بهداشت تا پایان این دولت برای عشایر فراهم می‌شود

معاون سازمان امور عشایر ایران :

براساس دستور رئیس‌جمهور، ۲۲۰‌هزار پنل خورشیدی و ۳۸۰خانه بهداشت تا پایان دولت سیزدهم برای عشایر فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق عشایری به نقل از روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران، همزمان با دهه‌ فجر، دومین یادواره سرداران، امیران و ۳هزار شهید ایل قشقایی باحضور آیت‌الله حسینی بوشهری نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری، سیاوش احمدی میرقائد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور عشایر ایران در بوشهر برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور عشایر ایران در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش عشایر در انقلاب اسلامی و دلاوری های آنان در دفاع مقدس، اظهار داشت: جامعه عشایری ۱۱هزار و ۲۰۰شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده‌اند.

سیاوش احمدی میرقائد بیان کرد: براساس دستور و ابلاغ رئیس‌جمهور، ۳۸۰خانه بهداشت و ۲۲۰‌هزار پنل تولید برق خورشیدی تا پایان دولت سیزدهم برای عشایر راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: سازمان امور عشایر طرح‌هایی را برای تقویت بنیه اقتصادی و تولیدی جامعه عشایری در دست اجرا دارد ازجمله طرح تولید قراردادی گوشت قرمز که با دستور رئیس جمهور در مناطق عشایری درحال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور عشایر ایران با اشاره به افزایش اعتبارات حوزه عشایر در دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: اعتبارات بخش زیربنایی حوزه عشایر در دولت کنونی افزایش ۲۰‌برابری داشته است.

در پایان این مراسم که جمعی از مسئولین استانی و عشایری از طوایف مختلف ایل قشقایی حضور داشتند، از خانواده‌های معزز شهدای عشایری بوشهر تقدیر به‌عمل آمد. 

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر