غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

یک میلیون تومان عیدی به بازنشستگان روستائی و عشایری پرداخت می شود

بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، هفته آینده یک میلیون تومان عیدی دریافت می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران به نقل از خبرگزاری ها، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر درخصوص پرداخت عیدی به بازنشستگان این صندوق گفت: به میزان یک میلیون تومان (سطح یک پرداختی مستمری) عیدی به بازنشستگان صندوق پرداخت می کنیم.

 بیت الله برقراری افزود: تلاش می کنیم ظرف یک هفته این مسئله در هیئت مدیره صندوق به تصویب برسد و سپس به حساب مستمری‌بگیران واریز می شود.

وی اظهار کرد : 192هزار نفر از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مستمری بازنشستگی دریافت می‌کنند که همین تعداد نیز در آستانه سال جدید عیدی دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از پرداخت مستمری بازماندگان خانواده‌های بیمه شدگان خبر داد و افزود: افرادی که در این صندوق بیمه شده باشند و فوت کنند به خانواده‌های آنان مستمری پرداخت می شود.

برقراری با اشاره به امکان انتقال سوابق بیمه‌ای از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به سایر صندوق‌های بیمه‌، گفت: سایر صندوق‌های بیمه‌ نیز می‌توانند سوابق خود را به این صندوق منتقل کنند.

وی همچنین به بیمه درمان بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اشاره کرد و افزود: بیمه درمان این افراد توسط سازمان بیمه سلامت انجام می‌شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: همه مستمری‌بگیران صندوق از تسهیلات پوشش بیمه درمان تکمیلی برخوردار خواهند شد.

برقراری خاطرنشان کرد: کفایت مستمری و ارائه خدمات بهتر، دو هدفی است که برای بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر پیگیری و دنبال می‌کنیم.

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر